سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

لیست گارانتی های موتورسیکلت :

شرکت تولید کننده موتورسیکلت خود را از منوی کناری سمت چپ انتخاب نمایید:

شرایط گارانتی

شرایط ضمانت موتورسیکلت بر اساس آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده

 

موتورسیکلت دارای 12 ماه گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و 10 سال وارانتی (تامین قطعات و خدمات پس از دوران گارانتی) از زمان تحویل به مشتری می باشد:

–  رنگ تنه و باک دارای 3 ماه گارانتی تعویض می باشد.

–  گارانتی  خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 2 ماه

–  گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 6 ماه

–  میزان ضمانت اقلام استهلاکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتورسیکلت مطابق جدول ذیل می باشد:

 

 

نام قطعات  زمان تضمین کارکرد 
لنت  3 ماه 
باتری  12 ماه 
صفحه کلاچ 6 ماه 
تایر و تیوب 12 ماه ( معادل با ضمانت موتورسیکلت )

 

  • به منظور رعایت حقوق خریداران موتورسیکلت ها در بدو استفاده از محصول ضمانت کارکرد اولیه با توجه به مصرفی بودن برخی از قطعاتی که در ائین نامه حقوق مصرف کنندگان موتورسیکلت به انها اشاره نشده است به قرار ذیل توصیه می گردد:

–  لوازم برقی مانند لامپ، اتوماتیک راهنما، بوق و سیم ترمز و کلاچ به میزان یک ماه

–  زین،طوقه، زنجیر و کمک فنرها (در صورت پس زدن روغن) به میزان 6 ماه

  • اقلام مصرفی شامل روغن و فیلتر دارای گارانتی نبوده و مشتریان هزینه را پرداخت میکنند.

 

  • نحوه گارانتی شرکت نیرو موتور

خریدار محترم

دوره سرویس گارانتی برای وسیله نقلیه شما مطابق با آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده یک سال می باشد. بازدید های دوره ای بازه گارانتی موتورسیکلت شما در 4 مرحله زیر اعمال می شوند:

  • 200 کیلومتر
  • 1000 کیلومتر
  • 4500 کیلومتر
  • 7500 کیلومتر
  • 000 کیلومتر

لذا توجه داشته باشید که حضور در تعمیرگاه های مجاز گروه صنعتی نیروموتور در بازه های زمانی فوق، منجر به انجام بهتر خدمات ما و افزایش طول عمر موتور سیکلت شما خواهد شد. بدیهی است که عدم حضور در نمایندگی های خدمات پس از فروش گروه صنعتی نیروموتور در بازه های ذکر شده منجر به ابطال گارانتی خواهد شد.

ضمنا مواردی که در خصوص گارانتی محصولات گروه صنعتی نیروموتور نیاز به توجه دارند عبارتند از:

  • هزینه روانسازها (روغن موتور، گیربکس و کمک فنرها) به همراه آب – اسید باتری شامل گارانتی نمی باشد.
  • عیوب ناشی از هرگونه تصادف رانندگی شامل گارانتی نمی باشد.
  • عیوب ناشی از نگهداری نادرست موتورسیکلت، نصب قطعات غیر استاندارد و یا هرگونه دستکاری منجر به ابطال گارانتی خواهد شد.
  • استفاده از قطعات مصرفی و موتوری غیر اصلی و یا انجام تعمیرات در تعمیرگاه های متفرقه، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • حضور در نمایندگی مجاز گروه صنعتی نیروموتور و تعویض روغن در کیلومتر 200 الزامی است. بدیهی است در صورت عدم حضور در کیلومتر مشخص شده سرویس اولیه رایگان در 1000 کیلومتر را از دست خواهید داد.
  • پس از 1000 کیلومتر شرایط گارانتی صرفا مطابق با ائین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده انجام خواهد شد.
  • مبلغ اجرت سرویس و سایر خدمات بعد از کیلومتر 1000 مطالبق با اطلاعیه شرکت که در سایت گروه صنعتی نیروموتور درج خواهد شد انجام می­شود.
  • در صورت عدم رعایت پیش نیازهای دوره گارانتی، گروه صنعتی نیروموتور هیچگونه ضمانتی را به عهده نمی­گیرد.

موارد زیر صرفا در سرویس اولیه رایگان 1000 کیلومتر  بررسی میشوند :

انجین

  • بازدید و تنظیم انژکتور
  • بازدید عملکرد پمپ روغن
  • آچارکشی پیچهای سیلندر
  • آچارکشی پیچهای اگزوز
  • آچار کشی پدال هندل و دنده
  • تمیز کردن فیلتر هوا
  • بازدید کلاچ

بدنه

  • آچار کشی پیچهای بدنه
  • بازدید جک وسط
  • بازدید جک بغل

لوازم برقی

  • بازدید شمع
  • بازدید کلید ها و چراغ ها
  • بازدید باتری

فرمان

 

  • بازدید و تنظیم فرمان
  • آچارکشی پیچهای فرمان

چرخ ها

  • تنظیم باد تایرها
  • بازدید کمک فنرهای عقب و جلو
  • بازدید و تنظیم ترمز جلو و عقب
  • بازدید و تنظیم زنجیر
  • آچارکشی کامل چرخ ها

نگهداری

  • تعویض روغن موتور
  • روغنکاری سایر قطعات
  • شستشوی کامل

تعریف گارانتی:شرکت کبیر موتور با ارائه گارانتی (پشتیبانی از محصولات فروخته شده به مشتری ) ،ضمن جلب اطمینان مشتری،رفع کلیه ایرادات ناشی از هرگونه خطا در مونتاژ موتور سیکلت و قطعات آن را مطابق با شرایط ذیل را در هر یک از تعمیرگاه های مجاز تحت پوشش خود بر عهده می گیرد.

موارد تحت پوشش گارانتی:در دوره گارانتی کلیه قطعات موتور به استثنای قطعاتی که در بند ۳ توضیح داده شده است،مشمول گارانتی بوده و مشتری می تواند در صورت بروز عیب با مراجعه به یکی از تعمیرگاه های مجاز از خدمات رایگان گارانتی بهره مند شود.رفع ایراد بنا به تشخیص کارشناس فنی تهمیرگاه مجاز و با تعمیر یا تعویض قطعه معیوب انجام خواهد شد.

دوره گارانتی:موتور سیکلت دارای ۱۲ ماه گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و ۱۰ سال وارانتی (تأمین قطعات و خدمات پس از فروش)از زمان تحویل به مشتری می باشد.

بند ۱ – شرایط ضمانت موتور سیکلت

  • رنگ تنه و باک دارای سه ماه گارانتی تعویض می باشد
  • گارانتی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت ۲ ماه
  • گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت ۶ ماه

– میزان ضمانت اقلام استهلاکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتور سیکلت مطابق جدول ذیل می باشد

نام قطعات زمان تعویض کارکرد
لنت ۳ ماه
باطری ۶ماه
صفحه کلاج
تایر و تیوپ ۱۲ ماه

– لوازم برقی مانند لامپ،اتوماتیک راهنما،بوقو سیم ترمز و کلاچ به میزان یک ماه
– زین،طوقه،زنجیر و کمک فنرها(در صورت پس زدن روغن)به میزان ۶ ماه

بند ۲- خساراتی که مشمول گارانتی نمی باشد:

– خرابی ناشی از تصادف و استفاده نا مناسب از موتور سیکلت همچنین انجام حرکت های آکروباتیک و مانورهای نمایشی
– خرابی ناشی استفاده از موتور سیکلت های مخصوص سواری در شهر ،در مسابقات رالی و سرعت
– خرابی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل،زلزله،صاعقه و طوفان
– خسارات ناشی از آتش سوزی و بلایای طبیعی ،اغتشاش و شورش های اجتماعی و سیاسی
– خرابی ناشی از تعمیرات نا مناسبی که توسط تعمیرگاه های غیر مجاز انجام شده باشد
– خرابی ناشی از عدم حرکت موتور سیکلت و توقف طولانی و عدم استفاده از آن
– بروز ایراد ناشی از استفاده از روغن،مایعات؛فیلترهای روغن و سوخت نا مناسب و یا غیر استاندارد.

بند۳ – قطعاتی که مشمول گارانتی نمی باشد:

قطعات مصرفی ،قطعاتی که عمر آنها نسبت به سایر قطعات موتور سیکلت محدود تر بوده و به صورت عادی پس از گذشت مدتی محدود یا مقدار کارکرد خاصی مستهلک شده و بایستی تعویض شوند مانند:شمع و فیلتر ها

قطعات بدنه و برقی:

چنانچه در دوره ی گارانتی نسبت به تعویض قطعات و جایگزینی آن با قطعات غیر استاندارد یا متفرقه در تعمیرگاه های غیر مجاز اقدام گردد،در صورتی که همان قطعه و یا سایر قطعات مرتبط با آن قطعه معیوب شوند،قطعه مذکور و سایر قطعات وابسته در ان مجموعه از پوشش گارانتی خارج خواهند شد.
شرکت تعهدی در قبال بروز اشکال در قسمت های تغییر یافته یا قطعات غیر استاندارد ندارد.

بند۴- شرایط ابطال گارانتی:
در صورت دستکاری مسافت سنج و تغییر مقدار کارکرد و یا از کار انداختن مسافت سنج توسط مشتری،گارانتی موتورسیکلت ابطال و مشخصات آن به کلیه تعمیرگاه های مجاز اعلام گردد.
به همراه کتابچه راهنما در هنگام خرید،برگه گارانتی رسمی به صورت جداگانه به خریدار تحویل داده می شود.
دقت داشته باشید که پس از خرید و پیش از اقدام به سواری ،مراحل معاینه فنی (PDI) بر روی موتور سیکلت شما می بایست توسط نماینده فنی مجاز یکتاز کویر انجام شده و گواهی مربوطه که نشان از سالم بودن تمامی قطعات آن می باشد،به شما تحویل داده شود.

توجه:رفع ایراد موتور سیکلت و تعویض یا تعمیر قطعات تحت عنوان خدمات گارانتی بنا به تشخیص کارشناس فنی نماینده مجاز تعمیرات صورت می گیرد.
جهت استفاده از خدمات گارانتی با دفتر مرکزی خدمات پس از فروش با شماره تلفن ۸۸۷۵۵۳۶۲ تماس بگیرید.

آدرس : تهران،خیابان شهید مطهری ( تخت طاوس ) بعد از مفتح،پلاک ١۴٩ ساختمان کبیرموتور

گارانتی و خدمات پس از فروش:

تعریف گارانتی: شرکت یکتاز سیکلت کویر با ارائه گارانتی (پشتیبانی از محصولات فروخته شده به مشتری)، ضمن جلب اطمینان مشتری؛ رفع کلیه ایرادات ناشی از هرگونه خطا در مونتاژ موتورسیکلت و قطعات آن را مطابق با شرایط ذیل را در هر یک از تعمیرگاه های مجاز تحت پوشش خود بر عهده می گیرد.

موارد تحت پوشش گارانتی: در دوره گارانتی کلیه قطعات موتور به استثنای قطعاتی که در بند 3 توضیح داده شده است، مشمول گارانتی بوده و مشتری می تواند در صورت بروز عیب با مراجعه به یکی از تعمیرگاه های مجاز از خدمات رایگان گارانتی بهره مند شود. رفع ایراد بنا به تشخیص کارشناس فنی تعمیرگاه مجاز و با تعمیر یا تعویض قطعه معیوب انجام خواهد شد.

دورۀ گارانتی: موتورسیکلت دارای 12 ماه گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و 10 سال وارانتی (تامین قطعات و خدمات پس از فروش ) از زمان تحویل به مشتری می باشد . لذا کارت های بدون مهر و تاریخ تحویل توسط نماینده فاقد اعتبار خواهد بود.

بند1- شرایط ضمانت موتورسیکلت

–          رنگ تنه و باک دارای سه ماه گارانتی تعویض می باشد

–          گارانتی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 2 ماه

–          گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 6 ماه

–          میزان ضمانت اقلام استهلاکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتورسیکلت مطابق جدول ذیل می باشد

نام قطعات زمان تضمین کارکرد
لنت   3ماه
باطری   6ماه
صفحه کلاچ
تایر و تیوپ   12ماه

-لوازم برقی مانند لامپ،اتوماتیک راهنما ، بوقو سیم ترمز و کلاچ به میزان یک ماه

– زین، طوقه، زنجیر و کمک فنرها (درصورت پس زدن روغن) به میزان 6 ماه

بند 2- خساراتی که مشمول گارانتی نمی باشد:

  • خرابی ناشی از تصادفات و استفاده نامناسب از موتورسیکلت  همچون انجام حرکت های آکروباتیک، و مانورهای نمایشی؛
  • خرابی ناشی استفاده از موتورسیکلت های مخصوص سواری در شهر، در مسابقات رالی و سرعت؛
  • خرابی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله ، صاعقه و طوفان؛
  • خسارات ناشی از آتش سوزی و بلایای طبیعی، اغتشاش و شورش های اجتماعی و سیاسی؛
  • خرابی ناشی از تعمیرات نامناسبی که توسط تعمیرگاه های غیر مجاز انجام شده باشد؛
  • خرابی ناشی از عدم حرکت موتورسیکلت و توقف طولانی و عدم استفاده از آن؛
  • بروز ایراد ناشی از استفاده از روغن ، مایعات ، فیلترهای روغن و سوخت نامتناسب و یا غیر استاندارد.

بند3-  قطعاتی که مشمول گارانتی نمی باشند:

      قطعات مصرفی، قطعاتی که عمر آنها نسبت به سایر قطعات موتورسیکلت محدود تر بوده و به صورت عادی پس از گذشت مدتی محدود یا مقدار کارکرد خاصی مستهلک شده و بایستی تعویض شوند مانند:  شمع و فیلتر ها

      قطعات بدنه و برقی:

       چنانچه در دورۀ گارانتی نسبت به تعویض قطعات و جایگزینی آن با قطعات غیر استاندارد یا متفرقه در تعمیرگاه های غیر مجاز اقدام گردد ؛ در صورتیکه همان قطعه و یا سایر قطعات مرتبط با آن قطعه معیوب شوند ، قطعه مذکور و سایر قطعات وابسته در آن مجموعه از پوشش گارانتی خارج خواهند شد.

شرکت تعهدی در قبال بروز اشکال در قسمت های تغییریافته با قطعات غیر استاندار ندارد.

 بند 4- شرایط ابطال گارانتی:

       درصورت دستکاری مسافت سنج و تغییر مقدار کارکرد و یا از کار انداختن مسافت سنج توسط مشتری، گارانتی موتورسیکلت ابطال و مشخصات آن به کلیه تعمیرگاه های مجاز اعلام خواهد شد.

       در صورت از کار افتادن خود به خودی مسافت سنج چنانچه این قطعه بدون خواست یا  دخالت مشتری از کار افتاده باشد، مشتری می بایست سریعاً و در اولین فرصت ممکن برای رفع عیب آن به تعمیرگاه های مجاز مراجعه نماید. در غیر این صورت گارانتی موتورسیکلت به صورت کامل ابطال می گردد.

به همراه کتابچه راهنما در هنگام خرید، برگه گارانتی رسمی به صورت جداگانه به خریدار تحویل داده می شود.

دقت داشته باشید که پس از خرید و پیش از اقدام به سواری، مراحل معاینه فنی (PDI) بر روی موتورسیکلت شما می بایست توسط نماینده فنی مجاز یکتاز سیکلت کویر انجام شده و گواهی مربوطه که نشان از سالم بودن تمامی قطعات آن می باشد، به شما تحویل داده شود.

توجه: رفع ایراد موتورسیکلت و تعویض یا تعمیر قطعات تحت عنوان خدمات گارانتی بنا به تشخیص کارشناس فنی نماینده مجاز تعمیرات صورت می گیرد.

جهت استفاده از خدمات گارانتی با دفتر مرکزی خدمات پس از فروش با شماره تلفن های 55423401 الی 7 تماس حاصل نموده و یا به فهرست تعمیرگاه های مجاز شرکت یکتاز سیکلت کـویـر، موجود در سایت www.kavirmotor.com مراجعه نمایید.

نشانی واحد خدمات پس از فرو، تعمیرگاه مرکزی و خدمات رسانی سیار کویر موتور:

تهران – بزرگراه نواب صفوی، خیابان هلال احمر، جنب آتش نشانی، پلاک 317  تلفن 7-55423401

برای استفاده از خدمات گارانتی محصوالت شرکت صنعتی و تولیدی جهان رو کلیه شرایط زیر مورد نیاز است :

1 – قرار داشتن خودرو در محدوده زمانی و کیلومتری معتبر برای دوره گارانتی مطابق جدول ذیل

ردیف نوع موتورسیکلت کیلومتر گارانتی مدت گارانتی (ماه)
1 CF150-3 12000 6
2 CF250 13000 12
3 JR225 6000 6
4 JS150 – کانگرو 3000 6
5 Zebra150 – زبرا 3000 3
6 E-Jahanro – برقی 6000 6

2- بهره مندی موتورسیکلت از شرایط گارانتی

مدت زمان گارانتی تمامی موتور سیکلت های تحت پوشش ، مطابق جدول بالا می باشد و خریدار موظف است برگه خرید (قولنامه یا فاکتور) از هریک از فروشگاه ها و یا نمایشگاه ها را در هنگام مراجعه به واحد خدمات پس از فروش ارائه دهد تا واجد شرایط گارانتی در مدت های ذکر شده باشند.

  • تبصره 1

اگر به هر علت تاریخ فروش در عاملیت ها و فروشگاه های غیر از نمایشگاه های اصلی شرکت جهان رو بیشتر از ۳ ماه از تاریخ تولید موتور سیکلت در کارخانه شرکت جهان رو باشد به صورت خودکار زمان گارانتی بعد از ۳ ماه محاسبه می گردد.

  • تبصره ۲

لزوم برقراری و ادامه ارائه خدمات گارانتی در تمامی موتورها انجام سرویس ۱۰۰۰ کیلومتر بهمراه آچارکشی می باشد.

تعویض روغن موتور اولیه در کیلومترهای ۳۰۰ و ۶۰۰ برعهده مالک موتور سیکلت می باشد. درکیلومتر ۱۰۰۰  تعویض روغن موتور بهمراه آچار کشی بصورت رایگان صورت می پذیرد. اجباری بودن سرویس اولیه بدان معنی است که در صورت عدم انجام سرویس اولیه و تعویض روغن موتور در محدوده تعیین شده گارانتی موتور سیکلت فعال نشده و موتور سیکلت الزاما فاقد گارانتیاست.

3- تعریف شرایط نقض گارانتی

هر موتور سیکلت بصورت عادی در حالات زیر از پوشش گارانتی خارج می شود :

  • انقضای شرایط گارانتی ( عبور سن موتور سیکلت از شرط ماه و یا عبور مسافت پیموده شده توسط موتور سیکلت از شرط کیلومتر).
  • انجام ندادن سرویس اولیه توسط نمایندگی های شرکت صنعتی و تولیدی جهان رو.
  •  دستکاری در سیستم کیلومتر شمار
  • موتور سیکلت مزایده ای
  • سایر موارد خاص و نادر بصورت زیر طبقه بندی می شوند :
  • استفاده از مواد مصرفی ( روغن ، فیلتر و …) و قطعات غیر استاندارد
  • اعمال بار یا فشار بیش از حد به موتور سیکلت یا هریک از قطعات آن (تحمیل دور بالا به انجین برای مدت طولانی) استارت زدن بیش از حد .
  • استفاده از موتور سیکلت در شرایط کاری غیر عادی مثلمسابقات ،  حمل بار با وزن بیش از حد مجاز و…)
  • شرایط نامناسب نگهداری
  • بی توجهی به علائم هشداردهنده وسیله نقلیه مانند درجه حرارت انجین ، سطح روغن و آب.
  • هرگونه تغییر یا دستکاری در قطعات که موجب تغییر شرایط کار و اعمال بار اضافی به موتور سیکلت گردد مانند نصب اگزوز ،  چرخ دنده زنجیر ، رینگ و لاستیک با سایز غیر از استاندارد موتور سیکلت .
  • هرگونه تعمیرات در مراکز تعمیر غیر از نمایندگی های شرکت صنعتی و تولیدی جهان رو.
  • تصادفات ، بلایای طبیعی و هرگونه تخریب با عامل بیرونی.

با بررسی نسبت میزان استهلاک به کیلومتر کارکرد موتور سیکلت و توجه به سایر شواهد میتوان بهوقوع احتمالی این موارد پی برد.

4- شرایط نقض گارانتی قطعه

شامل قطعه ای است که در هر تعمیرگاهی بغیر از نمایندگی های مجاز شرکت صنعتی و تولیدی جهان رو تعویض و یا تعمیر شده باشد. در این حالت تنها قطعه مورد نظر و قطعات مرتبط با آن (درصورتیکه به دلیل خرابی قطعه فوق آسیب دیده باشند) فاقد گارانتی بوده و گارانتی موتور سیکلت مستقل از آن است.

5- رفع ایراد قطعات گارانتی

پس از پذیرش موتور سیکلت مشمول گارانتی مطابق روش پذیرش موتور سیکلت و بررسی اظهارات مشتری با توجه به تجربیات کاری خود پس از بازدید موتور سیکلت اقدام به تشخیص عیب و قطعات معیوب بنمایید و حتی الامکان پس از اطمینان از نوع و محل عیب با توجه به نکات زیر اقدام به تعمیر یا تعویض قطعه نمایید :

  • ‎‏ اطمینان از صحت تعلق قطعه به موتور سیکلت با توجه به کیلومتر کارکرد و تاریخ خرید موتورسیکلت و مطابقت دادن این دو با شرایط ظاهری موتور سیکلت و یا علائم مشخصه روی قطعه که با کمک بخشنامه های مربوطه معرف تاریخ تولید قطعه می باشند الزامی است. درصورت عدم تعلق قطعه به موتور سیکلت از تعویض آن تحت پوشش گارانتی خودداری کنید.
  • ‎همواره دقت کنید تا قطعه شامل شرایط نقض گارانتی قطعات نباشد.
  • ‎به هیچ وجه قطعه ای را تنها به منظور جایگزینی با نمونه مرغوب تر تعویض نکنید.
  • ‏قطعات سالم را به هیچ وجه تعویض نکنید.
  • ‏دقت کنید تا در پایان کار کلیه ایرادات مطرح شده از طرف مشتری برطرف شده باشند.

نکته – کسری قطعات در زمان تحویل موتور سیکلت به مشتری ، مربوط به اداره فروش شرکت صنعتی و تولیدی جهان رو می باشد و بدلیل نداشتن داغی شامل گارانتی نمی شود .

6- محدودیت های تعویض قطعات

‏هیچ یک از مواد و قطعات مصرفی (باطری ، روغن ، لاستیک ، لنت ترمز ، صفحه کلاچ و…) که در اثر مصرف مستهلک شده باشند شامل گارانتی نمی شوند.

‏مواد مصرفی لازم جهت تعویض قطعه در هنگام انجام تعمیرات گارانتی قطعات مرتبط با آن قطعه شامل گارانتی می شوند ( روغن ، واسکازین ، فیلتر ، چسب و…)

‏7- موارد زیر در سرویس اولیه رایگان ۱۰۰۰ کیلومتر بررسی میشوند

انجین

  • ‏ بازدید و تنظیم انژکتور
  • ‏بازدید عملکرد پمپ روغن ترمز
  • ‏آچارکشی پیچ های سیلندر
  • ‏آچارکشی پیچ های اگزوز
  • آچار کشی پدال هندل و دنده
  • تمیز کردن فیلتر ها
  • بازدید کلاچ

بدنه

  •  آچار کشی پیچ های بدنه
  • بازدید جک وسط
  • بازدید جک بغل
  • لوازم برقی
  • بازدید شمع
  • بازدید کلید ها و چراغ ها
  • بازدید باتری
  • بازدید و تنظیم فرمان
  • آچارکشی پیچ های فرمان
  • تنظیم باد تایرها
  • بازدید کمک فنرهای عقب و جلو
  • بازدید و تنظیم ترمز جلو و عقب
  • بازدید و تنظیم زنجیر
  • آچارکشی کامل چرخ ها

نگهداری

  •  تعویض روغن موتور
  • روغنکاری سایر قطعات
  • رنگ تنه و باک دارای ۳ ماه گارانتی تعویض می باشد.

میزان ضمانت اقالم استهالکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتورسیکلت مطابق جدول ذیل می باشد :

زمان تضمین کارکرد نام قطعات
1 ماه لنت
2 ماه باطری
3 ماه صفحه کلاچ

-لوازم برقی مانند اتوماتیک راهنما ، بوق ، سیم ترمز و کلاچ به میزان یک ماه

-زین ، طوقه ، زنجیر و کمک فنرها (در صورت پس زدن روغن) به میزان ۳ ماه

اقلام مصرفی شامل روغن و فیلتر دارای گارانتی نبوده و مشتریان هزینه را پرداخت میکنند.

8- گارانتی تعمیرات

درصورتیکه انجین ، گیربکس یا درایور موتور سیکلت در هر یک از مراکز خدمات پس از فروش شرکت جهان رو تعمیر گردد آن واحد تعمیری موظف به ارائه گارانتی تعمیرات با الزام به موارد ذکر شده در بالا به شرح ذیل می باشد :

  • موتوروگیریکس  : ۳ ماه یا ۲۰۰۰کیلومتر
  • ‎درایور موتور برقی  : ۲ ماه ۱۰۰۰ کیلومتر

9- گارانتی قطعات یدکی

  • تمامی قطعات یدکی در صورت نصب نمایندگی های شرکت جهان رو دارای گارانتی می باشند.

قطعات برقی در صورت تعویض ۲ ماه  بدون الزام کیلومتر ( ECU ، سنسورها ، صفحه نمایش ، سیم کشی ، باطری ، شارژر ، لامپ ها و…) مشمول این بند نمی باشند

موتور سیکلت خریداری شده توسط شما دارای 12 ماه گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و 5سال وارانتی می باشد:

1ـ رنگ تنه و باک دارای 3ماه گارانتی تعویض می باشد.

2ـ انجین موتور سیکلت درصورت انجام به موقع سرویس های قید شده در داخل دفترچه دارای 12ماه گارانتی می باشد.

3ـ اقلام مصرفی مانند لنت و باطری دارای 3ماه ضمانت کارکرد می باشد.

4ـ زین، طوقه و کمک فنرها (درصورت پس زدن روغن) دارای 6 ماه ضمانت کارکرد می باشند.

5- صفحه کلاچ دارای 6ماه ضمانت کارکرد می باشد.

6- تایر و تیوب و تایرهای بدون تیوب دارای 1سال ضمانت کارکرد می باشند.

* اقلام مصرفی شامل روغن، فیلتر هوا، روغن ترمز و آب باطری شامل گارانتی نبوده و مشتری مکلف به پرداخت هزینه آنها می باشد.

* در صورت خرابی هر یک از موارد ذکر شده، زودتر از موعد اتمام گارانتی با مراجعه به هر یک از نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز و تایید از جانب ایشان می توانید قطعه جایگزین دریافت نمایید.

** در صورت وجود ایراد در انجین و تایید آن توسط نماینده موتور سیکلت حداقل یک روز کاری باید در تعمیرگاه باشد و در موارد خاصی که ایراد باید توسط خود کمپانی رفع گردد (نماینده حتما به شما تذکر خواهد داد) حداقل با توجه به مسافت بعد از 3روز کاری تحویل می گردد.

مواردی که موجب ابطال گارانتی می گردد:

  • هرگونه دخل و تصرف در قطعات یا ظاهر محصول باعث خارج شدن محصول از گارانتی می گردد.
  • نصب هرگونه تجهیزات اضافی مانند دزدگیر و … توسط نمایندگی های غیر مجاز محصول را از گارانتی خارج می نماید.
  • هرگونه خسارت ناشی از تصادفات یا رانندگی نامناسب مانند حرکات مارپیچ و آکروباتیک گارنتی محصول را نقض می نماید.
  • بروز حوادث یا خرابی های ناشی از استفاده از روغن یا مایعات یا صافی های غیر استاندارد .
  • هرگونه پریدگی رنگ پلمپ یا از بین رفتن آن.
  • خرابی های ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و … .
  • از کارانداختن یا دستکاری مسافت سنج جهت تغییر مسافت کارکرد محصول توسط مشتری علاوه بر ابطال گارانتی، مشخصات محصول نیز به تمامی نمایندگی ها جهت اطلاع رسانس ارسال می گردد.

مشتری گرامی

سرویس ادواری گارانتی، برای وسیله نقلیه شما مطابق با آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده یک سال می باشد. لازم به ذکر است حضور به موقع شما  انجام موارد گارانتی موجب افزایش طول عمر موتور شما و همچنین رسیدگی هرچه بهتر تکنسین های ما   جهت ارائه خدمات به شما می شود.

* لازم به ذکر است درصورتی که در هر یک از بازه های تعریف شده ذیل به نمایندگی خدمات پس از فروش ما مراجعه نفرمایید، جهت مراجعه دوره بعدی گارانتی منوط به پرداخت هزینه می باشید و شرکت هیچگونه ضمانتی را به عهده نمی گیرد:

* 200 کیلومتر (تعویض روغن)

* 1000 کیلومتر (مطابق با ائین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده که نمایندگی های مجاز کاملا به آنها اشراف دارند انجام خواهد شد)

* 3000 کیلومتر (مبلغ اجرت سرویس و خدمات بعد از 1000 کیلومتر مطابق با اجرت های تعیین شده از سوی شرکت توسط نماینده انجام خواهد پذیرفت)

موارد ذیل صرفا در بازدید های تا 1000 کیلومتر انجام خواهد پذیرفت:

– انجین و شاسی

* بازدید و تنظیم سیستم انژکتور با توجه به شرایط کارکرد موتور و درصورت نیاز استفاده از دیاگ جهت تنظیم

* آچار کشی کامل (انجین، شاسی، چرخ ها و …)

* تنظیم عملکرد کلاچ

* تمیز کردن فیلتر هوا

* تعویض روغن (عملکرد پمپ روغن نیز بررسی گردد)

* بازدید از جک های موتور

– قسمت های الکتریکی

* بازدید از شمع

* بازدید باتری و تست کردن کامل چراغ ها و عملگرها

– بازدید فرمان

* تنظیم فرمان (رگلاژ درصورت مشاهده لقی)

* تنظیم محل قرارگیری فرمان با توجه به نشانک های روی آن

– چرخ ها

* تنظیم میزان باد لاستیک ها

* تنظیم ترمزهای جلو و عقب

* تنظیم میزان لقی زنجیر

– همچنین در صورت نیاز روغنکاری و گریسکاری قسمت های تعریف شده انجام پذیرد.

ماده 1- برای انجام کلیه امور مربوط به گارانتی توجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های اجرایی واحد فروش، از طرف تعمیرگاه‌های مجاز و یا عاملین توزیع شرکت بهتازسیکلت الزامی است.

ماده 2- انجام خدمات مشمول گارانتی و سرویس اولیه حداکثر 1500 کیلومتر یا حداکثر سه ماه پس از تحویل موتورسیکلت و گارانتی (فقط انجین) تا حداکثر 10000 کیلومتر یا یک سال پس از خروج از درب کارخانه هرکدام که زودتر منقضی گردد انجام می‌شود بدیهی است انقضای هر یک از شرایط مذکور به منزله خاتمه تعهدات شرکت در قبال گارانتی خواهد بود.

ماده 3- موارد مشمول گارانتی: عبارت است از بازدید و سرویس رایگان شامل موارد زیر که باید در 1500 کیلومتر اولیه کارکرد موتورسیکلت یا حداکثر طی 3 ماه پس از تحویل موتورسیکلت هرکدام که زودتر منقضی گردد انجام شود.

تبصره: در صورت عدم انجام به موقع سرویس اولیه در تعمیرگاه‌های مجاز شرکت، موتورسیکلت بطورکلی از شمول گارانتی خارج و مشمول ارائه خدمات بعدی نخواهدبود.

روغن‌کاری نقاطی که باید طبق جدول زمانی انجام گردد.      – بازدید و تنظیم کلاچ
آچارکشی پیچ‌های انجین و بدنه                                            –  تمیز کردن و تنظیم سوپاپ‌ها و فیلرگیری (درصورت لزوم)
بررسی و تنظیم میزان گشتاور و سفتی پیچ‌ها و مهره‌ها             – بازدید فرمان و محکم کردن پیچ‌ها (درصورت لزوم)
بازدید و تنظیم ترمز جلو و عقب (در صورت لزوم)                – بررسی یا تعویض روغن کمک جلو (درصورت لزوم)
تمیز کردن و تنظیم شمع و فیلتر هوا (درصورت لزوم)            – بررسی کیلومترشمار، سرعت‌سنج و دور موتور
بازدید و تنظیم کاربراتور و سیم گاز (در صورت لزوم)          – بررسی روغن انجین تا در بالاترین سطح قرار گرفته باشد.
بازدید زنجیر و گریس کاری و تنظیم آن (درصورت لزوم)    – بازدید تمام اهرم‌های کنترل
بازدید چرخ‌های جلو و عقب و باد لاستیک‌ها و سفت بودن    – بررسی سطح مایع روغن ترمز تا در بالاترین سطح باشد.

پره‌ها (در صورت لزوم)                                                           (هزینه روغن ترمز به عهده خریدار)

کنترل مسیر سیم‌کشی‌ها                                                        – بررسی باتری، تنظیم آب مقطر خانه‌های باتری تا بالاترین سطح
روشن نمودن موتورسیکلت، و بررسی تنظیم لامپ‌ها و بوق    – تمیز کردن کاربراتور

و سیم‌های برق                                                                      – روشن نمودن موتورسیکلت و میزان کردن کربراتور و انجین

تعویض روغن انجین (هزینه روغن انجین به عهده خریدار)      – تست رانندگی موتورسیکلت ورفع معایب احتمالی(درصورت
تمیز کردن فیلتر روغن و صافی روغن                                    لزوم)
تمیز کردن موتورسیکلت هنگام تحویل

 

ماده 4- در نگهداری کارت گارانتی دقت فرمائید زیرا در صورت مفقود شدن کارت گارانتی و سرویس مجانی اولیه، المثنی صادر نخواهد شدو موتورسیکلت از شمول مقررات گارانتی خارج خواهدشد.

ماده 5- موارد زیر شامل ضمانت شرکت نمی‌باشد و از شمول مقررات گارانتی خارج هستند.

عیوب ناشی از نگهداری ناصحیح و استفاده نادرست از موتورسیکلت
عیوب مربوط به قطعات برقی و الکترونیکی
عیوب ناشی از تصادف، ضربه، تماس با مواد اسیدی، آتش‌سوزی و غیره
عیوب ناشی از نصب قطعات غیراستاندارد
قطعات مصرفی شامل: باتری، صفحه کلاچ، لنت، ترمز، لاستیک‌ها و سیم‌های کنترل و غیره
هزینه روغن انجین و روغن ترمز و روغن ترمز
معایب ناشی از قطعات اضافی و یا تغییر در مشخصات فنی موتورسیکلت
هزینه اسید باتری و شارژ آن
هرگونه اقدامی که منجر به تغییر در استانداردهای مونتاژ اولیه گردد از قبیل کیلومترشمار و …

تبصره: تشخیص کلیه موارد مندرج در ماده 5 بعهده عاملین توزیع و تعمیرگاه‌های مجاز شرکت بهتازسیکلت و تایید واحد خدمات پس از فروش می‌باشد.

ماده 6- در صورت نیاز به تعویض و جایگزینی قطعات موتورسیکلت در طی دوه گارانتی (یکسال) بعد از تایید واحد خدمات پس از فروش، عاملین توزیع محترم، مکلف هستند قطعات داغی و معیوب را در بسته‌بندی مناسب به همراه کارت گارانتی تکمیل شده سریعاً به آدرس کارخانه ارسال تا پس از بررسی اقدامات لازم انجام شود. در غیر این صورت شرکت مسئولیتی را در قبال هزینه‌های انجام شده دوره گارانتی نخواهد داشت.

سرویس‌های رایگان

انجام سرویس رایگان اول و دوم باعث افزایش بهره‌وری موتورسیکلت و نگهداری آن در وضعیت مطلوب می‌شود. بابت انجام سرویس‌های رایگان غیر از هزینه مواد و قطعات مصرفی وجهی دریافت نخواهد شد. برای معتبر بودن ارائه خدمات پس از فروش (انجام تعهدات شرکت شاهین موتور لازم است سرویس اولیه موتورسیکلت تا ۵۰۰ کیلومتر اول یا حداکثر یک ماه پس از تحویل (هرکدام زودتر فرارسد) و سرویس رایگان دوم تا ۱۲۰۰ کیلومتر یا حداکثر دو ماه پس از تحویل (هرکدام زودتر فرارسد) توسط یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت شاهین موتور انجام گیرد.

فعال‌سازی خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش و گارانتی زمانی معتبر خواهد بود که اولین مشتری و یا فروشنده بلافاصله پس از تحویل موتورسیکلت کد اختصاصی گارانتی و اطلاعات مورد نیاز را در سامانه خدمات پس از فروش شرکت شاهین موتور به آدرس

www.shahinmotor.com ثبت نمایند.  و یا در نمایندگی های که دارای سیستم ثبت کد (RFID) هستند اقدام به ثبت کد مربوطه بکنند.

پس از ثبت و فعال سازی  کد گارانتی، دفترچه حاوی کارت خدمات پس از فروش و دو عدد کارت سرویس رایگان اول و دوم این دفترچه با توجه به مشخصات موتورسیکلت که توسط نمایندگان مجاز در آن درج خواهد شد فعال و قابل‌استفاده توسط اولین مشتری است.

محدودیت‌های خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش، زمانی معتبر خواهد بود که سرویس اولیه در زمان و کیلومتر تعیین‌شده توسط نمایندگی‌های مجاز انجام‌شده باشد. خدمات پس از فروش رایگان محدود به تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب (بنا به تشخیص نمایندگی خدمات پس از فروش و تائید واحد خدمات پس از فروش شرکت شاهین موتور و دستمزد مربوطه مطابق کارت خدمات پس از فروش صادرشده برای مشتری است. هرگونه عملیات لازم تحت عنوان خدمات پس از فروش رایگان می‌بایست توسط نمایندگی‌های مجاز و با تایید مرکز خدمات پس از فروش شرکت شاهین موتور انجام گردد.

موارد تحت پوشش گارانتی

موتور سیکلت خریداری شده توسط شما دارای ۱۲ ماه گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و ۱۰ سال وارانتی می باشد:

موارد خارج از پوشش گارانتی

  1. اقلام مصرفی شامل روغن، فیلتر هوا، روغن ترمز و آب باطری شامل گارانتی نبوده و مشتری مکلف به پرداخت هزینه آنها می.
  2. خرابی ناشی از تصادفات و استفاده نامناسب از موتورسیکلت  همچون انجام حرکت های آکروباتیک، و مانورهای نمایشی
  3. معایب ناشی استفاده از موتورسیکلت های مخصوص سواری در شهر، در مسابقات رالی و سرعت
  4. خرابی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله ، صاعقه و طوفان
  5. خسارات ناشی از آتش سوزی و بلایای طبیعی، اغتشاشات
  6. معایب ناشی از تعمیرات نامناسبی که توسط تعمیرگاه های غیر مجاز انجام شده باشد
  7. خرابی ناشی از عدم حرکت موتورسیکلت و توقف طولانی و عدم استفاده از آن
  8. بروز ایراد ناشی از استفاده از روغن ، مایعات ، فیلترهای روغن و سوخت نامتناسب و یا غیر استاندارد.
  9. هرگونه پریدگی رنگ پلمپ یا از بین رفتن آن.
  10. از کارانداختن یا دستکاری مسافت سنج جهت تغییر مسافت کارکرد محصول توسط مشتری علاوه بر ابطال گارانتی، مشخصات محصول نیز به تمامی نمایندگی ها جهت اطلاع رسانس ارسال می گردد.
  11.  معایب ناشی از نصب  قطعات اضافی و غیر استاندارد مانند دزدگیر و …  و یا تغییر در مشخصات فنی موتورسیکلت
برگشت به بالا